כל מה שנחוץ כיום על מנת להביא את הילד או הילדה שלכם למצב שבו הם חשים ביטחון עצמי, ריכוז ושלווה פנימית נמצא בספורט אחד שעוסק בהגנה עצמית ואמנויות לחימה. טעות לחשוב שהרשמה של הילד שלכם לחוג מסוג זה תהפוך אותו לאלים שכן מדובר על סוגים שונים של אומנויות לחימה שעוסקות בהתבוננות פנימה, שליטה בכעסים ובניה של ביטחון עצמי שיכול להועיל בתחומים רבים מאוד.

ישנם סוגים שונים של אומנויות לחימה וכל אחד יוכל לבחור את סוג הפעילות אשר הוא מתחבר אליה. ככל שמדובר על ילדים צעירים, אז אין כמובן כל צורך בניסיון קודם והלמידה מתקיימת באופן שיטתי על פי השלבים ובהתאם לקצב האישי של כל ילד או ילדה.

אילו סוגי אמנויות קיימים

כאמור ישנם סוגי אומניות לחימה רבים אך בסופו של דבר המטרה היא לסייע בבניית אישיות בעלת ביטחון ושקט נפשי:

  • קרטה הוא ספורט שמוכר מאוד ונחשב לאחד האלגנטיים. מדובר על האפשרות להתגונן באמצעות הגוף בלבד מכל סכנה שהיא. הלמידה מתקדמת בקצב מתאים כך שרק כאשר התלמיד יהיה מוכן אז הוא יתחיל להתמודד בקרבות מול תלמידים אחרים ברמה שלו. ניתן להירשם החל מגיע חמש ללא כל הבדל בין בנים לבנות.
  • יפן היא מולדתו של הג'ודו שהפך לפני שנים רבות לספורט אולימפי. המטרה בספורט זה היא להפיל את היריב ולהכניע אותו בצורות שונות. האימונים תורמים לחיזוק של הגוף וכמובן להעלאת הביטחון העצמי של המתאמן.
  • רבים שמעו על הקפוארה שמזכירה סוג של ריקוד שמלווה בשירים ונגינה על כלים שונים. האימונים נערכים בקבוצות של כמה אנשים ויסייעו ברכישה של תכונות שונות כגון קצב, תזמון וגמישות.

האם לגיל יש משמעות

כמובן שככל שנתחיל מוקדם יותר כך נשמור על הגוף ונסגל לעצמנו תנועות נכונות, נפתח את האינסטינקטים שלנו ונהפוך לרגועים יותר. ילד שמשתתף בחוג מסוג זה בוודאי ישתפר גם בלימודים ויהיה מרוכז יותר. כמובן שניתן בכל גיל להירשם לחוג מעין זה ואין כל סכנה בלמידת התרגילים שבסופו של דבר יכולים רק להועיל לגמישות ושקט נפשי במהלך היומיום.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here