בסרטים אנו רואים הרבה פעמים דמויות המשתמשות בתנועות אמנויות לחימה כדי להגן על עצמן או לתקוף. חלק מהתנועות מבוססות על שיטות לחימה אמתיות, וחלקן מוגזמות ונועדו על מנת לשעשע את הצופים. אבל די בתנועות אלה כדי להטעות את הצופים אשר חושבים כי לוחמי ג'ודו קופצים מעל גגות ומכוניות, ויכולים לתת אגרוף ביד אחת וביד השנייה לפצח גרעינים. אם אתם מעוניינים ללמוד אמנות לחימה אך לא יודעים במה לבחור, מומלץ לברר מה באמת לומדים שם.

קרב מגע

מי שמחפש אמנויות לחימה לחימה כחול-לבן, יוכל להתאהב בקרב מגע הפרקטי. שיטות הלחימה בקרב מגע מלמדות את התלמיד להתגונן מפני תוקף, גם אם הוא עולה עליו מבחינת משקל וגובה. שיטת הלחימה טכנית בלבד, אין לה צדדים אמנותיים כלשהם, אך היא מכינה אתכם היטב לסכסוכים ברחוב. במסגרת הלימודים לומדים גם לפרק נשקים כמו סכינים או אקדחים.

ג'ודו

הג'ודו הפך לספורט ייצוגי. הוא פותח במקור על ידי פרופסור ג'יגורו קאנו אשר הוציא מאמנות זו את האלמנטים האלימים והפך את הג'ודו לתרגול בריא ולספורט מפותח. אמנות לחימה זו מתאימה לילדים ומבוגרים כאחד. אמנות הג'ודו מבוססת על ניצול כוחו הפיזי של היריב.

אגרוף תאילנדי

מדובר בספורט אכזרי ששימש במקור בזירות קרב. אם אתם אוהבים ללכת מכות והרבה, הספורט הזה בשבילכם, רק יש להביא בחשבון שאתם עלולים לצאת ממנו עם שברים וללא שיניים קדמיות. לאחר ששורדים שנתיים באגרוף תאילנדי, ניתן להפוך למכונת לחימה טובה למדיי.

טאיקואנדו

ספורט אולימפי אשר משמש לבעיטות. אם אתם מעוניינים לפתח את שרירי הרגליים ולהיות מסוגלים לפרק כל אחד בבעיטות, טאיקואנדו הוא הספורט המתאים לכם. מדובר בספורט אולימפי אשר משלב עמו גם תצוגה ורוחניות.

קונג פו

התנועות הראשונות אמנויות לחימה כמו קונג פו התבססו על תנועותיהם של בעלי חיים כמו גמל שלמה. מצד אחד, במהלך הלימודים תוכלו ללמוד לכופף חרבות באמצעות השיניים בלבד, ומן הצד השני הסגנון הספורטיבי של הקונג פו עדיין לא הוכיח את עצמו.

סמבו

שיטת לחימה אינטנסיבית הידועה כשיטת הלחימה של הצבא האדום. הסמבו פותח על אסירים סובייטיים, והיא כוללת תערובות לחימה של אגרוף מערבי, ג'ודו ובעיטות קארטה. שיטת לחימה זו מעניקה שליטה מלאה ללומדים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here